Kontakt Asbjørns

Vi kan kontaktes dagligt
Telefon: 75 504 504
Mandag til fredag kl. 10.00 til 16.00

Alle ændringer angående pensionistmaden skal ske på
Telefon: 4020 1416
Mandag til fredag kl. 10.00 til 13.30

Send os eventuelt en forespørgsel på mail eller via kontaktformular, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Asbjørns Madservice

Opstartsbestilling og generelle forespørgsler
Telefon: 75 504 504
Mandag til fredag kl. 10.00 – 16.00.

Pensionistmad

Afbestilling, tilvalg og ændringer af menu
Telefon: 4020 1416
Mandag til fredag kl. 10.00 – 13.30

Eller døgnet rundt på:
Mail: pensionist@asbjoerns.dk

Ofte stillede spørgsmål

Betaling:

• Hvordan betaler man?
Svar: Betaling af pensionistmaden kan foregå på to måder:

  1. Er man ikke selv i stand til at kunne stå for den daglige madlavning, kan man blive visiteret af kommunen, som så giver et tilskud til maden. Kommunen trækker betalingen over pensionen.
  2. Bestilles der pensionistmad i privat regi, sendes der i første omgang et girokort, som skal tilmeldes betalingsservice/PBS. Herefter forgår betalingen automatisk og der udsendes hver måned en betalingsoversigt fra PBS/NETS.

• Hvad koster pensionistmaden?
Svar: Pensionistmaden privatkøb koster kr. 65,- pr. hovedret inkl. levering
Er man visiteret af kommunen koster en hovedret kr. 40,- + et mindre leveringsgebyr

• Hvilke postnumre og områder leverer I til?
Svar: Asbjørns leverer i hele Kolding og Fredericia kommune, men inden længe leveres der også i Vejen kommune.

• Hvor koster leveringen?
Svar: Leveringen er inkluderet i prisen. Er man visiteret igennem kommunen, er der et mindre leveringsgebyr.

• Hvornår kommer maden?
Svar: Vi leverer din mad mellem kl. 10.00 og 13.00 eller kl. 15.45 og 18.30.
Du bestemmer selv om du ønsker middags- eller aftenlevering.
Når vi får oplyst din adresse kan vi give dig et mere præcist tidspunkt for levering.

Bestilling:

• Hvordan bestiller jeg pensionistmad?
Svar: Du ringer på telefon 75 504 504 dagligt mellem kl. 10.00 og kl. 16.00.
Du kan også skrive en mail på kontakt@asbjoerns.dk

• Hvor mange dage skal jeg minimum bestille om ugen?
Svar: Vi har en minimum bestilling på fire dage om ugen. Disse dage vælger du selv, da vi kører mad ud 365 dage om året.

• Hvordan kan jeg afbestille mad?
Svar: Du ringer blot på 4020 1416 (mandag til fredag fra kl. 10 til 13.30), og oplyser os hvilken dag du gerne vil springe over.

• Skal jeg selv varme maden?
Svar: Vi har varmet maden for dig, så du skal kun tage køkkenfilmen af tallerkenen, hælde sovs over kartoflerne og du er klar til at spise. Maden kan lunes i ovn, hvis man ønsker det.

• Får jeg en menuplan og kan der ændres i menuerne?
Svar: Ja! Vi leverer en menuplan ved opstart samt i slutningen af hver måned. Her kan du se dagens retter for den følgende måned. På vores menuplan er er der seks livretter som kan vælges i stedet for dagens ret, samt tilvalg af kartoffelmos.

• Hvad nu hvis jeg vil stoppe med at modtage pensionistmad?
Svar: Der er et afbestillingsvarsel på én måned. Dvs. fra dagen du afbestiller pensionistmaden, modtager du mad i en måned frem.
Er du visiteret af kommunen aftaler man selv med visitator, hvornår man ønsker at starte og stoppe.

• Kan jeg bestille mad i en kortere periode end én måned?
Svar: Nej. Grundet vores kørselslogistik er det ikke muligt at bestille mad i en kortere periode end én måned.

• Er der en prøveperiode, så jeg kan se om det er noget for mig?
Svar: Nej, men vi leverer gerne et gratis og uforpligtende prøvemåltid, så du kan se og smage maden. Vil du herefter gerne fortsætte er minimumbestillingen fortsat én måned.